8 Nisan 2010

27 AYLIK KUZULAR

Eveet, 2 ay daha geçti geldik 27. aya...

Neler yapıyorsunuz bir düşüneyim.

Sabah uyandığınızda odanızın kapısı kapalı ise hemen yataklardan kaçıp dolapları karıştırıyorsunuz. Ecem sen ojelere bayılıyorsun hemen mor, koyu pembe, kırmızı gibi renkleri seçip tırnaklarını döke saça boyuyorsun (ve tabi yakalanıp ojeler çıkarılıp ellerin yıkanıyor) Mervem sen eşyaları dağıtmaya bayılıyorsun, şifonyerin üstünü karıştırmak çok hoşuna gidiyor.

İkiniz de tramplenlerle top havuzlarını çok seviyorsunuz benim zıp zıp kızlarım :)

Akşam yemek masasını ikiniz hazırlıyorsunuz.

Eve gelince beni karşılıyor, öpüyor ve terliklerimi veriyorsunuz hemen düşünceli kuzularım.

Herşeyi "ben kendim" yapıyorsunuz, kimseyi karıştırtmak istemiyorsunuz.

Oyuncakları iki saat içinde çözüp bırakıyorsunuz, bir özelliği kalmayınca hemen sıkılıyorsunuz.

Ecem sen resim yapmayı çok seviyorsun, anne ben sulu boya yapcam diyorsun, renkleri de bayağı güzel kullanıyorsun.

Mervem sen hareket edebileceğin oyunları tercih ediyorsun.

İkiniz de uslu kızlarsınız, annaneyi üzmüyorsunuz.

Yalnız ikiniz de akşamları annede hal bırakmıyorsunuz.

Ve evet, gün geçtikçe olgunlaşıyorsunuz...


1 yorum:

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

Oy oyy oy masallah kuzulara Azna'cim. Cok tatlilar...