23 Aralık 2008

Büyüdük biz :))

Sonunda işe döndüm ve yazmaya zaman bulabildim, evde bilgisayar vardı ama kızların başından ayrılamadığım için bir türlü yazmak kısmet olmadı.

Bu arada altı ay geçti, kuzularım da kocaman oldu, iki hafta sonra bir yaşına girecekler. Çok güzel geliştiler maşallah.
Ece önce dizleri ve kolları üzerinde süründü, sonra emeklemeye başladı, 9 aylıkken ayağa kalkıp sıralamaya başladı, şimdi birkaç adım atıyor sonra kendini yere bırakıyor
Merve yuvarlanarak gezmeyi tercih etti, 10 aylık olduğundan beri emekliyor ve ayağa kalkıyor, koltuk kenarlarında sıralıyor, adım atmaya henüz cesareti yok kuzucuğumun
Her ikisi de uzun süre ayakta durup oyuncak almak için vs eğilip kalkabiliyorlar

Müziği çok seviyorlar, önce Ece bir müzik duyduğunda oynamaya başlıyordu, Merve el çırpıyordu, şimdi ikisi de el çırpıp oynuyorlar, tempolu müzikleri çok seviyorlar

Yemekte bayağı bir ilerledik, artık ekmek parçaları vs inci dişlerimiz ile çiğneyebiliyoruz, tabaktan aldığımız küçük mama parçalarını bir güzel yiyebiliyoruz. Sularını suluktan içmeyi tercih ediyorlar, henüz bardağa geçemedik.

Anne, kedi, geldi, ver, gel, dede en sık kullandığımız sözcükler, bu arada bol bol konuşma çalışmaları da yapıyoruz (çoğu henüz anlaşılmasa da :)

Bir oyuncak kutumuz var önce bir güzel boşaltıyoruz, sonra bazı oyuncaklarımızı geri koyup tekrar çıkarıyoruz.

İkisi de perde arkasında saklanmayı çok seviyor, cee e oynuyoruz.

Oyun grubuna da başladık bu arada, şimdiye kadar yalnız birbirleri ile oynadıkları için ilk derste biraz huysuzlandılar ama kısa zamanda alışırlar umarım.

Uyku saatlerimiz pek düzene giremedi, bundan sonra hayırlısı ile. Bu güne kadar kuzularıma kendi başıma baktım, bir bakıcı bulmak mümkün olmadı. En son alternatif annem bakacak, ona bir yardımcı tutacağım. Ben de kızlarla annemde kalacağım tabi oradan işe gidip geleceğim, hafta sonları evimize gideceğiz.

Dün ayrı geçirdiğimiz ilk günümüzdü, burnumda tüttüler bütün gün, ayrı kalmak çok zor geldi. Akşam eve gittiğimde yedim bitirdim kuzularımı

Aşağıda yer hareketleri yaparken ki hallerini görüyorsunuz :)

2 yorum:

Koyubeyaz dedi ki...

Yani insanin inanasi gelmiyor dogupta bu kadar cabuk buyuduklerine ama iste karsimdalar. Harikalar, cok tatlilar, cok sekerler. Allah nazarlardan saklasin...

Tijen dedi ki...

İkisi de birer melek, hep öyle kalsınlar ama kimse onlara melek bakışlı diye zarar vermeye kalkışmasın. Melekler hep korusun, onları da, seni de.