22 Ekim 2007

28. Hafta

Eveet 28. haftayada geldik sonunda.
Ekim başında şeker testine girdim. 50 grlık olanının sonucu 159 çıkınca ertesi gün 100 grlık olanını yaptırdım. Allaha şükür bu testin sonuçları normal çıktı. Anladığım kadarıyla karbonhidrad entoleransım varmış, karbonhidratı azalttım, şeker de kullanmıyorum. Birkaç hafta içinde tokluk kan şekerimi ölçtüreceğim. Umarım artık bir problem çıkmaz.

Alışverişe başladım, çok zevkliymiş, kokoş kızlarımın bir süre rengarenk giyeceği var şimdi, yalnız pembe hariç. Hiç sevmem pembe rengi, nereye gitsem kız mı erkek mi deyip pembe takımlar çıkarıyorlar, istemiyorum kardeşim... Turuncular, kırmızılar, yeşiller, maviler giydireceğim ben kızlarıma :) Biberon, emzik, krem giysi gibi Bebe çeyiz sarayından yaptım alışverişi, rahat ve hesaplı oldu. Büyük parçalar için ayrıca alışverişe çıkacağız. İlk birkaç ay park beşikte yatıracağım kızları, onun için şimdilik oda yapmıyoruz.


Birer kilo oldu bizimkiler bende 27 haftalık iken 32 haftalık ölçülerinde oldum. Artık ne doğru dürüst oturabiliyorum, ne de yürüyebiliyorum, hemen ya belime ya kalçalarıma yada baldırlarıma sancı giriyor. Bu yüzden çalışmak da çok zor olmaya başladı. Magnezyuma başladım geçen cuma ancak henüz bir yararını görmedim. Umarım işe yarar. Alllahtan üç haftamız kaldı iş yerinde sonra dinlenebileceğim inşallah allah kısmet ederse. 30. haftada çıkacağım izine. Çoğul gebeliklerde izin süresi doğum öncesi 10 hafta imiş.

Her konuda tavsiyelerinizi bekliyorum ...

Hiç yorum yok: