20 Ağustos 2007

ÖMER İLE MERVE



Tatilimiz yaptık geldik ve 17. hafta randevumuza gittik. Doktorumuz cinsiyetlerin tam kesin olmasa da belli olduğunu söylediBunlar bizim kafadarlar :)
Ömer'im, sakin oğlum, kendi halinde takılıyor meleğim:)
Merve'm, yaramaz kızım, fırıl fırıl dönüp bir türlü ölçü aldırmadı doktora da neden sonra doktorumuz kameraya poz verirken yakaladı bizim iskeletoru:)

O hafta Ömer 165, Merve 155 gr idiler, şimdi daha da büyümüşlerdir, artık göbeğimden ayak parmaklarımı göremediğime göre :)


Kardeşimde down sendromu olduğu için bende kanda genetik tarama testi yapıldı ve sonuçlar allaha şükürler olsun temiz çıktı. Her iki doktorumuz da amniosentez'e gerek olmadığını söyledi. Allah kısmet ederse, Eylül'ün ilk haftası detaylı ultrasona gireceğiz, hiçbir problem çıkmaz inşallah, hayırlısı ile.
Bu arada ben de 4 ay itibari ile aşağıdaki boyutta idim tatilde:


8. ayda ne olacağım bilemiyorum.

Tatil için biz Bodrum'a gittik, dönüşte kaynımın Marmaristeki evine de uğradık. Ama ben Marmaris'i sevmedim, çok sıcak geldi. Bodrum'un enerjisi de, havası da çok daha güzel fikrimce.


Gene de giderken ve dönerken gördüğümüz Gökova manzaraları muhteşemdi

Bu arada bir önceki postuma yorum bırakan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Destekleriniz bana çok yardımcı oldu ve oluyor.

İki haftadır blogger ile sorun yaşıyorum, girmekte zorlanıyorum, yazamazsam merak etmeyin...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

SÜPER..MELEKLERİN İYİ OLUŞUNA ÇOK SEVİNDİM..SENDE İYİ BAK KENDİNE..

Koyubeyaz dedi ki...

saglikla donmenize cok sevindim. harika gelmistir o tatil eminim. bizdiklari gormek ayrica heyecan verici. allah hepinize saglik ve sihhat versinde su mutlu sona hep beraber mutlulukla ulasabilelim..

Anne ve Bebisi dedi ki...

Cok sevindim:) Umarim sonuna kadar boyle sorunsu ve guzel gider hersey:)

Koyubeyaz dedi ki...

Nerdesin merak etmeye basladim artik..

azna dedi ki...

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Herşey yolunda allaha şükür. post'umda da belirttiğim gibi blogger'a giremiyorum, durmadan refresh yapıyor, buna bir çözüm bulabilirsem geçen haftaları detaylı olarak yazacağım