27 Şubat 2007

HAFTASONU

Cumartesi Boatshow'a gittim CNR'deki. Bayağı bir değişmiş orası, arkadaki binadaydı Boatshow yönlendirme tabelası da koymamışlar, o soğukta o açık alanda yürümek zorunda kaldık, çok üşüdüm. Ama tekneler güzeldi yani, sayısalı tutturursam ilk işim bir tekne almak olacak :) dediğime bakmayın deniz tutuyor beni, şehir hatları vapurlarına bile binemiyorum. Kocacım boğaz çocuğu, boğazda yüzerek geçmiş gençliği (deniz temizmiş o zamanlar) dalga geçiyor kendisi benimle..
Koku filmine gitmek istiyorum, lisede iken kitabının fransızcasını okumuştum epey bir etkilemişti beni. Dustin Hoffman'ın olması da önemli bir faktör yaşına rağmen çok etkileyicidir kendisi fikrimce.
Pazar günü çamaşır yıkamak ile geçti ve güzel bir kurufasülye-pilav ikilisi ile kapattık günü, hayat güzel daha ne olsun?

2 yorum:

---OPTiO--- dedi ki...

merhaba ..sayfaniza yagmur ablanin ( yagmur damlasi ) paticikler sayfasindan ulastim...cok güzelmis burasi...
boatshow a gitmek isterdim bende...yanii eminim bütün tekneler müthistir ...eskiden bi teknemiz vardi..ama ben bütün hayatimi bi teknede yada bi karavanda sürdürebilirim ...süper bisey cünkü :)

azna dedi ki...

sevgili optio, yorumunuz için çok teşekkür ederim. sizinde resimleriniz ve fotoğraflarınız çok güzel. Ben teknede yaşayamazdım ne yazıkki :) çünkü belirttiğim gibi deniz tutuyor. ama bakmak güzel oluyor tabi