14 Şubat 2007

ARA

Sayfanızın internet çöplüğündekilerden birine dönüşmesini istemiyorsanız, ilgi çekmeniz gerekir diye yazıyor bir dergide. Uzun bir aradan sonra bunu istemediğime karar verdim. Problemler yaşasam bile kişisel sorumluluklarımdan kaçmamam gerektiğinin farkındayım, en azından kendime bunu borçluyum, yoksa depresyona gömüleceğim.

Son günlerde neler oldu?

  • Güzel bir yılbaşı ve bayram tatilinden sonra aldığım iki günlük izni gripten yorgan döşek yatarak geçirdim, ertesi haftada işe gidemedim. Sonra günlük hayat eski monoton rutinine girdi.
  • evimizde tadilatta ama yavaş yavaş bitişe yaklaşıyoruz;insanlar çok insafsız olmuş 1 liralık malzemeye 3 liralik fiyat verip 3 liralık da işçilik ücreti istiyorlar, bu kadarı da olmaz, haram kazanç derler buna
  • ev tadilatta olduğundan yemek felan hakgetire, ayın yarısı dışarıdayız, içim dışım fast food oldu
  • iş yerimizin bahçesinde kediler var bir tanesi geçen sabah işe geldiğimde yürüyemiyordu, veterinere götürdüm, kalçasına darbe almış, çatlak varmış, tekmeden dolayı olabilir dedi veteriner. Ben insanları anlamıyorum, el kadar hayvancıktan ne isterler? Ama çocuğu darp edip bıçaklayan bir toplumdan hayvan sevgisi beklemek yanlış zaten. Velhasıl, 20 gün kafeste yatacak bizim bebecik...

Hayat hepimize güzellikler getirir umarım

Hiç yorum yok: