14 Temmuz 2006

Şekerden haberler...

Sormayın, çok moralim bozuk bir aydır.
Yaz geldi ne güzel, otlar yeşerdi, büyüdü mis gibi oldular, benim bahçeye çıkıp aralarında yuvarlanmama izin vermiyorlar. Neymiş yan bahçelere kaçıyor muşum, ananemde caddeye kaçmayayım diye beni tutmak için peşimde duvarlardan atlamak zorunda kalıyormuş bu yaştan sonra. Bütün kediler dışarıda gezerken bana cama burnumu dayayıp oturmak kalıyor, sinirlerim bozuluyor :( Allahtan azna annem zıpzıp toplar almış ta peşlerinden koşup enerjimi boşaltabiliyorum biraz. Aslında bıraksalar biraz dolaşıp döneceğim eve ama bahçeye çıkıp yanıma geldiklerinde heyecanlanıp içeri girmemek için kaçıyorum tabi, sonrada yorulup yakalanıyorum.
Geçen hafta evde yoktular, iyice sıkıldım, şimdi geldiler de moralim düzeldi biraz, kucaklarına çıkıp okşattım kendimi...





3 yorum:

vintage biscuit dedi ki...

yerim ben onun yesil gozleriniiiiii
benimkinin gozlerde yesil ama fotolarda sari cikiyo :))))))))

azna dedi ki...

Dumdum da pek tatlıymış :)) bizimkinin de gözleri sarıya çalıyo aslında biraz

şugibi dedi ki...

çok güzel bi kedicik bu ya. insanın burnunu öpesi geliyor ama acımam yerim söyliyim:P