10 Nisan 2006

Hafta sonu

Bu bahar havalar bir garip nedense, ve şansımıza hafta içi hava açık oluyor hafta sonu ise yağmurlu.. Ben bu hafta sonu annem ve kardeşim ile Petshow'a gittim. Atatürk havaalanının karşısındaki CNRde düzenleniyordu fuar ve cumartesi olmasına rağmen bu sene geçen senelerde olduğu gibi kalabalık değildi. Çok tatlı yavru köpekler ve kediler vardı, bir de at. gezdik, baktık, bir bölümünü sevdik ve biraz da kızdık çünkü hiç su vermiyorlardı bebişlere ortam çok sıcak olmasına rağmen, hatta annem gitti bir görevliyi azarladı da lütfen su verdiler, çocuklar kendilerine geldi. Fuardan çıktıktan sonra film festivalinden bilet aldığım Gecekonduda isyan filmine gittim. Bu film NTV belgesel kuşağı dahilinde yayınlanan, yaşanmış olayları anlatan bir film, Rio'da gecekondu mahallelerindeki gençlerin uyuşturucu ve şiddetten uzaklaştırılarak müziğe çekilmeye çalışılmasını anlatıyor, TVde rastlarsanız veya DVDsini bulursanız kaçırmayın; afroreggae adlı bir oluşumun hikayesi.

Pazar günü yine Taksimde idik. Bab'aziz adlı filme gittik. Sufilik ve hayatın anlamı üzerineydi, ben çok beğendim. Bu tür konuları seviyorum.

Fotoğraf koyamadım gene, çünkü makinem tamirde...

Hiç yorum yok: